Marina Ropero
Psicopedagoga
Des de ben jove ja m’interessava el món de l’educació i tenia clar que volia dedicar-m’hi. Al llarg dels anys vaig anar descobrint que el que més m’encuriosia i m’apassionava eren les dificultats d’aprenentatge i la neurociència, i vaig tenir la sort de poder especialitzar-me en aquest àmbit.
Des del 2017 treballo amb infants i joves que tenen dificultats d’aprenentatge i trastorns específics de l’aprenentatge. La meva intervenció es basa en el model humanista-estratègic, que entén la intel·ligència com a quelcom canviant, dinàmic i estimulable i té en compte la influència que exerceixen les emocions en el procés d’aprenentatge i en la vida quotidiana.
Cada infant i jove és únic i el meu objectiu és acompanyar-los perquè puguin conèixer com funciona el seu cervell i descobreixin les estratègies que els van millor per aprendre, per tal que puguin desenvolupar-se de manera autònoma i viure l’èxit.